Sunday, May 11, 2014

WeGoEigo Mother's Day Tea Party

On Saturday (May 10th), we had a little tea party for the mom's at We Go Eigo. 
The staff did a wonderful job of decorating the place, and also the food looked amazing ( I only had the tuna sandwich).  
For games, the mom's did a "Walk way", and they had some laughs and smiles. 
Also they wrote something about themselves on the card that they were given before everything started, and Candice and Sasa called some of the moms on the stage and read from the card and the children and the other moms had to guess which mom was the one that was described.  
They played other games also, and at the end each moms recieved a carnation as a Mother's Day gift from the school.
Even though it was a packed house, I think the moms that came had a wonderful, enjoyable time!

土曜日、5月10日、We Go Eigoで「お母さんの日:ティーパーティー」がありました。
スタッフのみんなが素晴らしい飾り付けをし、用意していた食べ物もおいしそうに見えました。(自分はツナサンド一つもらっちゃいました)
ゲームとして最初にママたちがモデルみたいにステージに歩き、部屋の中は笑顔と笑いであふれていました。
後、すべてが始まる前にお母さんたちには一つのカードが渡され、そこに書かれていた質問の答えをそのカードに回答しました。そのカードからのゲームで、何人かのママたちがステージに呼ばれ、そのカード一枚からキャンディスとささが読み、その答えを書いたママを子供たちとほかのママたちが当てるゲームをしました。
他にもいろんな楽しいゲームをし、最後にWe Goからママの日のプレゼントとしママたちにカーネーションが渡されました。
ぎゅうぎゅう詰め見たいになったけど、来てくれたママたちはとても楽しい時間が持てたと思います。





























































































































































No comments: