Monday, October 17, 2011

Dinner with Rika




Rika Wunderlich (Rob's wife) came down to Tokyo to attend her friend's wedding ceremony. Before she went back to Okinawa, she wanted to see both me and Zach. So she invited both of us to her mother's house for a dinner. It was great seeing Rika again, and I had a blessed time. Rika's mom made some great dinner and also Rika's friend brought home-made dessert.

ワンダーリッチ・りか(ロバートの奥さん)は友達の結婚式に参加するため東京に訪れました。彼女は沖縄に 帰る前にトッキーとザックに会いたいと思い、私たちを彼女の家で夕飯に招いてくれました。りかさんとまた会えて嬉しかったよ!とても祝福な時でした。りかさんのお母さんが手巻き寿司を作ってくれて、りかさんのお友達はデザートを持ってきてくれました!でーじまーさんだったよ!



No comments: