Saturday, October 1, 2011

Kichijyouji 吉祥寺

Today, a lady from the church, Mizue-san, took me and Caroline to Kichijyouji. We went around the place, and it was packed with people.
For lunch we had Indian curry, and afterwards we went to one of the park and rode on a row boat. It was a great fellowship time and a great day! Thank you Mizue-san and Caroline!!

今日、みずえさんが俺とキャロラインを吉祥寺に連れて行ってくれました。吉祥寺ら辺を歩き回った!土曜だから人がいっぱいでした!
昼にインドのカレーを食べ、その後公園に行きボートに乗りました。とてもすばらしい交わりの時間でした。みずえさんとキャロライン、今日はありがとうございます。



Tea shop that is run by a Franch guy
フランス人が経営している御茶屋

Indian curry インドのカレー
これはナン(何)だ!

Graffitti グラフティ

Capcom....キャップコム…

Cat reminds me of Josh B.
猫を見るたびジョッシュを思い出す

the park with the row boat
ボートに乗れる公園

And there was a zoo too!
なんとそこに動物園も!

and a sign that leads to the Ghibli Museum!
と!ジブリの美術館の方向に指すサインが!

Fake chalo
似せチャロ


No comments: