Thursday, November 10, 2011

my first basketball game!



On Saturday the 5th, I went to Tokorozawa with Pastor Rich and Candice to watch a basketball game. A guy who is in the Saitama Broncos team goes to Pastor Travis's church in Tokorozawa. So Pastor Travis invited us if we would like to come and watch the game and cheer him on. However, the Saitama Broncos was going against Ryukyu Golden Kings. So I went and cheered the Saitama Broncos, but the Okinawa team was winning. So in the end, in my heart, I was cheering for the Ryukyu Golden Kings. The final result of the game.....Broncos 75, Golden Kings 96. Ryukyu Golden Kings won the game. It was an exciting game!


  

土曜日にリッチ牧師とキャンディスと一緒にバスケの試合見に所沢に行きました。トラベス牧師の教会に埼玉ブロンコスのバスケチームに入っている方がいて、試合があるから見に来る?って誘われていきました。しかし!なんと!埼玉ブロンコス対琉球ゴールデンキングスだったのだ!!!!!埼玉ブロンコスのチームにいる方を応援していたけど…沖縄からの攻めがやばかった。結局琉球ゴールデンキングス応援しちゃった(ジャンジャン♪)。結果は………………………ブロンコス75点、ゴールデンキングス96点。琉球ゴールデンキングスが勝ちました。とてもすごい試合だった!

No comments: