Thursday, November 10, 2011

Pastor's conference at Okutama

Monday through Wednesday, I attended the Pastor's conference at Okutama. There were many familiar faces there, including Jon Piper! I was able to hang out with Jon and also with other people. The main theme of the conference teaching was about God's grace. Pastor Bill Stonebreaker and Tim Newman and Bob Haags taught us from the Word. The thing I enjoyed the most was the fellowship time. Was able to talk with many people and just had a relaxing time with everyone. A real blessed time.

月曜から水曜日、パスタース・カンファレンスに参加しました。久しぶりに会う方も参加していて、すごいよい時間を過ごしました。(ジョンもいたよ!)カンファレンスの教えのテーマは神の恵みでした。ビル牧師、ティム牧師、とボブ牧師が御言葉から教えてくれました。一番よかったのは交わりのときかな。多くの人々とゆんたくしながら、リラックスできました。とても祝福な時をもてました。

No comments: