Saturday, April 7, 2012

Cherry Blossom in Fuchu

The cherry blossoms started to bloom in Fuchu, so I took some of the students to see the cherry blossoms. Compare to Okinawa's cherry blossoms, it is much whiter. The students took pictures of it and so did I.

府中で桜が咲き始めました!それで桜を見に、生徒たちと散歩に行きました。沖縄の桜と比べると、白いです。これこそ、内地の桜吹雪!!!(笑)生徒達は桜の写真を撮り、私も撮りました。

















No comments: