Monday, July 16, 2012

Goya Champuru


I made Goya Champuru on Friday and took it to the Friday night Bible study. I was planning to make it Thursday night for dinner, but I didn't have time, so I was like, lets just take it to church! Now, when I make food, I like to hear the response of the people who eats it. And when I made it, I tasted it, and it was DELICIOUS!! so when I took it to the Bible study, I told the people, before they ate it, that this goya champuru is delicious so make sure you eat it. haha. But I got a good response from the people who ate it, and the suprising thing is that Rich also ate it (well I told him to eat it so I can take a picture for the blog, haha). But overall it was a delicious dinner!!

金曜日にゴーヤーチャンプルーを作りました。木曜日の夕飯に作ろうと思ったけれど、忙しかったので、金曜日のバイブルスタディーに持っていくことに決めました。俺が料理するとき、食べてくれる人の応答を聞くのが好きです。今回のゴーヤーちゃんプルを作って味見したら、なんとでーじまーさん!それで、バイブルスタディーに持っていったとき、美味しいから食べてよ!とみんなに伝えました(笑)。食べてくれた人から良い応答が帰ってきて嬉しかったです。驚くべきリッチがゴーヤーチャンプルーを食べてくれました!(ってか、俺がブログにのせたいから、食べてって頼んだのです…)でも良い夕飯の時を過ごせました!


"Okay, I'm gonna eat it."
「はい、たべるよ」

"gulp"
「ごっくん」

"Not bad"
「まぁ…わるくないよ」


No comments: