Saturday, July 21, 2012

CPR & AED & First Aid Training


Today me, Josh, and Bryan went on Yokota base to get trained for CPR/AED & First Aid training from the American Red Cross. The class was very good, and we had some practice CPR with the manikins, and everyone who was there did a great job! Now I'm certified to save lives, but I pray nothing life threatening will happen at WeGoEigo...I also found Sanpincha at one of the vending machines at the sign in gate, it was good, but kinda weak...but very nostalgic taste!

今日ジョッシュとブライアンと自分は横田基地で心臓停止の蘇生救急と自動体外式徐細動器と応急処置の訓練を受けにアメリカン・レッド・クロスに訪れました。授業はとても良く、マネキンでそのCPR(心臓停止の蘇生救急)を練習したり、色々と学びました。で!その人の命を守る資格を手に入れました!緊張するけれど、嬉しい!でも、WeGoEigoで命に関わることがおきないよう祈っています。それに加え、横田基地の自動販売機でさんぴん茶ゲットしました!味は懐かしい味でしたけれど、ちょっと弱かった…かな?

No comments: