Monday, January 23, 2012

Family Karaoke

On Saturday, WeGoEigo Preschool invited the families for a time of fellowship at karaoke. It was a blessed time just to be able to spend time with the kids outside of school, and to get to know the mom's too. The kids sang some songs, and I sang with them. The teachers and the mom's also sang some songs. It was fun, because I like karaoka, haha. The kids also hula to the dance that Candice teaches at the school too. It was a blast!!!

土曜日にWeGoEigo保育園の家族と一緒にカラオケに行きました。学校外で子供たちと時間を過ごせたこととお母さんたち供過ごせる時間はとても祝福な時でした。子供たちは歌を歌い、一緒に歌を歌って、先生もお母さんたちも歌を歌いました。俺はカラオケが好きだからとても楽しめました!(笑)保育園でキャンディスがフラダンスを教えていて、カラオケでも踊ってくれました。でーじ楽しかった。









No comments: