Wednesday, August 1, 2012

Hanging with my mom


My mom came out to Tokyo to go to a concert at Yokohama. So the next day, we planned to spend the day together before she heads back to Okinawa. So I went to meet her on Thursday, the 26th, at Shin-Yokohama station. But right as soon as I arrived there and met my mom, we left Yokohama and head straight to Shin-Ookubo, where Korean town is located. She looked around, and I followed. Personally, I didn't enjoy looking at Korean stuff, just because I'm not interested in it. But I had fun just being able to spend time with my mom. She bought some souvenirs here and there, and ate Korean food for lunch. It was good. Afterwards, we came back and spend time at Fuchu station, again, buying some souvenirs, and ate dinner. It was a good time, and I'm looking forward to seeing her again soon!!

横浜でコンサートがあったので、お母さんが東京に遊びに来ました。沖縄に帰る前に、一日一緒に時間を過ごすことにしました。そこで、26日の木曜日、新横浜駅にお母さんに会いに行きました。が、着いた途端、横浜では何もせず、新大久保駅にへ出かけました。そこには韓国町があり、お母さんにただ着いていきました。個人的には、あんまし韓国興味なかったので楽しいとはいえなかったけれど、ただお母さんといるだけで楽しかったです。あちら、こちらで土産を買い、昼ごはんは韓国料理を食べました。その後、一旦家に戻り、府中駅に遊びに行きました。そこでもみやげ物ショッピングをしました。楽しい時間を過ごし、また家族に会いに行くのが待ち望ましいです。

No comments: