Monday, September 10, 2012

原宿&;渋谷&新宿


Saturday, Zach took the students down to Harajyuku, Shibuya, and Shinjyuku, and it was my first time going there. We first went downe to Harajyuku and saw lots of stores and stuff, and the students and I had a fun time just sightseeing the downtown Tokyo area. Afterwards we walked our way to Shibuya and went to "Saluki" concert. It was a big concert, and my second live concert every to go in my life, so I enjoyed it. Than before heading back home, we went to Shinjyuku and went to the goverment office to see the night view of Tokyo fro the fourty-fifth floor. Long day, but nevertheless, a fun, enjoyable day, being able to spend time with the new students.

土曜日ザックは神学生たちを原宿と渋谷と新宿に連れて行きました。また、自分も初めて渋谷と原宿に行きました。最初は原宿に行き、観光して、歩いて渋谷まで行きました。渋谷では「サルーキー=」と言うクリスチャンロックバンドのコンサートに行きました。人生で二度目のコンサートだったので、おもしろかったです。帰る前に新宿に行き、都庁の45階に上り、東京の夜の景色を見て帰りました。とても長い一日でしたけれど、楽しい日でした。また新しい生徒達と一緒に時間を過ごすことができたので、良かったです!

No comments: