Monday, September 10, 2012

Last meal in Okinawa


So this was the last meal I had before leaving back to Tokyo. Okinawa Soba, but not really, haha. I went to Ukajisoba, close to the guy's D-house. So I took along Aaron with me to eat, and it was delicious!! I had Juushii along with my soba, and Aaron had the same thing as I did, and he enjoyed his meal!! Afterwards, I took him to the park that was on the way to the church, and he seems to like the park! Good day, good day!

東京に戻る前の前日に沖縄そばを食べました!でもうかじそばに行ったので、沖縄そばではなかったかな?(笑)でも、男子寮の近くにあったので、アーロンと一緒に行きました。いっぺーまーさんでした!そばとじゅーしーを食べました。アーロンも同じものを注文し、彼も沖縄そばをエンジョイしました。教会に行く途中の公園にも行き、アーロンはとても楽しく遊んでくれました!(笑)


No comments: