Monday, September 10, 2012

Family gathering


When I went back to Okinawa, we had a little family gathering. We went to one of the Izakaya's and had a fun time just talking and hanging around. Also, my older sister had a baby (which makes me an uncle now) around February, so it was my first time seeing my niece, Ryuka. Sadly to say, it was my mom's first time seeing and holding her grandchild too. It all went well, and everyone had a fun time.

沖縄に戻ったとき、家族と一緒に居酒屋で夕飯を食べに行きました。長い間みんなと会っていなかったので、ゆんたくしながら楽しい時間を過ごしました。それに、お姉ちゃんが二月あたりに子供を生み(おじさんになりました!)、姪っ子の緑華(りゅか)に会いました。お母さんもその日に始めて孫に会えて、初めて抱っこすることが出来ました。とても、楽しい時間を過ごせました!




No comments: