Wednesday, August 31, 2011

the new apartment

So the Spearman's left to Idaho, and now me and Zach has moved into their apartment.
The place is nice! And top it all off, God has blessed us with furnitures and others so that we have no need to use money to buy stuff! (only little things like food...haha)
So the picture below is of the place where we will be staying at.

ラスティーたちはアイダホ州に帰り、自分とザックは彼らのアパートに引越ししました。とても良い場所だよ!それと、何と!神様が私たちを祝福してくださって、全てのものはすでに備えられていました!ただ買うのは食べ物だけかな(笑)
下にある写真がそのアパートです。


Front door 入り口

toilet and shower トイレとシャワー室


kitchen キッチン

BEFORE/AFTER

  
zach's room ザックの部屋


 
My room 俺の部屋



No comments: