Tuesday, September 13, 2011

2 year anniversary


9/11 marks the 2 year anniversary of CCFuchu!
So at the church, Pastor Rich had an 2 year anniversary party/outreach on Sunday evening. Most of the moms that comes to the Pre-School here is unsaved. And on Sunday evening, many of the moms (and their children) came.
The CCFuchu worship team played couple of worship songs, Candice danced hula to "Come just as you are", and the friend of the Miwa family, Misa, came and played songs. Also Pastor Rich shared short version of his testimony. It was a great time!

 

9・11にCC府中の2周年記念を祝いました!
日曜の夕方にその2周年を祝うパーティー(アウトリーチ)をしました。ここの保育園に来る大体のお母さん方はまだ救われていません。でも、日曜の夕方にほぼのお母さん方(子供も)来てくれました。
CC府中の賛美チームは賛美を何曲か演奏してくれて、キャンディスは"Come just as you are"の曲に合わせてフラダンスをしてくれて、美和家族の友達のみささんもギターを演奏しに来てくれました。それと、リッチ牧師は彼の証(ショートヴァージョン)を分かち合ってくれました。とても楽しい時となりました!

No comments: