Wednesday, September 21, 2011

Game night!

On Monday, due to Japanese holiday (Respect for the Aged Day), so there was no school. So in the evening some of us gathered together for a good ol' BBQ and board games, and also Ping-Pong. It was a really good time of fellowship and a great time of laughter (as we played charade).

月曜日は敬老の日だったから、学校はお休み!その為、何人か教会に集まってバーベキューとゲームをしました!(卓球も)。とても楽しい交わりと笑いの時だったよ!(ジェスチャーゲームがとても楽しかった!)

Can you guess what they are trying to act out?
何をジェスチャーしているか分かるかな?


No comments: