Monday, September 5, 2011

hanging with Tatsu


On Thursday night, Tatsuhiko came over to the apartment and spend that night. And the following day, me, Zach, and Tatsuhiko went to Fuchu Station and hanged out. For all of us, it was the first time going and looking around the place. It was confusing at first, but in the end it all worked out.
And for lunch, we went out to Yokohama Ramen joint that was near the station. The taste...Amazing!

木曜の夜、達彦がアパートに泊まりに来ました!次の日、俺とザックと達彦は府中駅に行き、そこで時間を過ごしました。全員にとっては、そこは初めてで、最初は迷っていたけど、何とかなった(なんくるないさー)!q(・∀<*)y
昼ごはんは近くの横浜ラーメンに行きました。味は・・・最高!

No comments: