Tuesday, September 13, 2011

Men's Breakfast and Bowling fellowship

On Saturday the 10th, at Calvary Chapel Fuchu, we had the Men's breakfast. At the breakfast, Zach had the opportunity to teach/share from the Bible, and he encouraged each of us (the men of course) of our duty for the Lord. In which, before we can minister unto the Lord, we first need to cleanse ourselves.

10日の土曜日にCC府中で男性の朝食会がありました!朝食会でザックがメッセージを語ってくれました。とても良い励ましの言葉を主の御言葉から通して分かち合ってくれました。それは、自分たちが主の前に使える前、自信を最初に清めなければいけない。

Afterwards I went back to the apartment and took a nap haha
その後、アパートに戻り、昼寝した!笑

But in the evening, me, Zach, Pastor Rich, Yasutomo, and Yuuki went to Round 1 to have fellowship time. At Round 1, instead of paying lots of money to do Spo-cha, we bowled. I did not do so well, but Pastor Rich had an awesome score! (197!!!).
I was not used to bowling more than two games (we bowled SIX games!!!), so my arm was very tired...But I had a lot of fun!
でも、土曜の夕方は自分と、ザック、リッチ牧師、やすともとゆうきとRound 1で交わりの時間を過ごしました。スポチャではなく、皆でボーリングをしました。高点は取れなかったけど、楽しいときとなりました。リッチ牧師の高点は何と197!
今回(普段は2ゲームだけするけど)、なんと6ゲームをしました!楽しかったけど、腕が筋肉痛~・・・

No comments: