Friday, September 23, 2011

Another bike day

Today me and Caroline went on to another bike ride adventure in Fuchu. This time we went to Fuchu Station area. But before we went on to our adventure, Caroline made a wonderful breakfast! It was amazing!!

今日キャロラインとまた自転車に乗って府中を冒険しに行きました。今回は府中駅ら辺を回りました。でも冒険に出かける前に、キャロラインがすばらしい朝ごはんを作ってくれて、でーじ祝福だった!


Toast, egg, mashrooms, salad, rice, and jalapeno thingy!!
トースト、卵、きのこ、サラダ、ご飯、それとハラペニョ!!

After breakfast we headed to the Fuchu Station. The first place we stopped by was the 100yen store. There Caroline bought some stuff as a souvenior gift to her family.

朝食後、府中駅に向かい、最初に訪れたのがダイソー。そこで、キャロラインはお土産を買いましたとさ。笑

Than we met up with Rich, Candice, Zach, Lewis, Kumiko, and Mariko for lunch, Sushi Roll! I only ate six plates, because my stomach was still full from breakfast. It was a nice lunch time fellowship!

その後、リッチ、キャンディス、ザック、ルイス、久美子とマリコと一緒に寿司ローで昼ごはんを食べました。朝ごはんでまだおなかがいっぱいだったから、皿六枚しか食べなかった。でも、とても良い昼の交わりだったよ!

Zach looks bloated lol ザックが太ってるように見える(笑



After lunch, me and Caroline went back to Fuchu Station to look around more. And when we were about to ride back to church, Caroline spotted a puppet show! It was cute, and some of the little kids got scared of it haha

昼を食べた後、またキャロラインと府中駅に戻りました。教会に戻るときに、キャロラインがパペット劇をしている人を見つけたので、それをちょっと見ました。とても可愛い劇で、周りにいた子供たちは猫のパペットを恐れていた・・・(( ̄◇ ̄;)ガーン




No comments: