Monday, September 5, 2011

first day of school!

So finally, at CCFuchu, the school has officially began today! To me, the day went quick, and it felt the same as summer school. But comparing it to summer school, there was less kids, and I mean LESS kids. haha

やっと、CC府中での保育園が今日、開始しました!自分にとっては、今日の一日はすごく時間が過ぎ去りました!でも、夏休みとの感覚が同じだったかな?(笑)でも、夏休みと比べると、子供の人数はでーじ少なかった!でーじ


Lunch Time! 昼ごはん!
   


Story time 本読み時間!

  

No comments: