Friday, June 1, 2012

Arrived at Iwakuni

Here I am, in Iwakuni!
I arrived here around ten in the morning and found myself walking to the church from the station haha
This was not planned. But as I arrived early, I thought to myself "hey, the church is not that far away from the station and maybe Jon and Pastor Mike might be there". So I walked. Little did I know that Jon was going to pick me up by a car, I slowly walked toward the church, while Jon arrived at the station thirty minutes later waiting for my arrival. This is the beginning of my trip.

岩国に到着!
朝の10時に到着し、岩国駅から教会に歩くことになった私がいました(笑)。
これは、予想外なことです。早く到着してしまった私は「ここから教会はそんなに遠くないし、ジョンもマイク牧師も教会にいるかもしれない。」と心の中で思った私は、教会まで歩いていきました。その裏では、ジョンが来るまで駅まで私を向かいに行っていたことです。ジョンは三十分後に駅に到着し、私が駅から出てくるのを待っていました。
これが、私の旅の始まりです。

1 comment:

brantoki said...

岩国行ってるんだ!!
久しぶり。