Monday, June 11, 2012

W2 fellowship w/ Settlers

Tonight at W2 Tokyo, only few people came, and Alex taught the word from Leviticus. Because there were only few people that came, we sat together and did like a family devotional study, rather than the normal W2.
Afterwards me, Naoko, Aki, and Tsubasa played "Settlers", and it was a lot of fun. And you know the saying, "Time flies when you are having fun!" and that is what happened, haha.
Naoko won the game, and it was her first time playing too!! Good job!! I'm looking forward to another game, but that's not till next time.
今晩のW2は少数人しか来ませんでした。アレックスがレビ記から教えてくれ、少数人だったため、普段のW2ではなく、家族デボーションのようなバイブル・スタディーでした。
学びの後、なおこさん、あき、そして、つばささんと一緒に「セトラーズ」を遊び、とても楽しかったです。皆さんもこの言葉聞いたことあると思います、「あっという間に時間が過ぎる」。その通り、時間がすぐに去って行ってしまいました。今回はなおこさんが勝利を獲得しました。しかも、なんと!彼女がこのゲームをするのは今回が初めて!!ビギナーズ・ラック!!次回のゲームが楽しみです!


The winner of "Settlers" Naoko!!

Tsubasa, Naoko, Aki, and me playing settlers
つばささん、なおこさん、とあきと一緒にセトラーズを遊んでいます。

No comments: