Sunday, June 10, 2012

Hanging out with the guys!

On Saturday, the girls planned Aki's surprise bridle shower, so me, Lewis, Josh, and Bryan went out to town to "meander"! (a new word that I learned!)
We just wandered around at Shinjuku, but sadly it was raining. But it was all good, just to be able to hang out with the guys, because I don't get that many opportunities to hang out with them.
Lewis knew the place better than the rest of us, so he took us around and showed us places. And we went out to lunch at a Mexican restaurant. The food was good, but kinda pricey and not filling. Lewis also took us to a book store, where they had many English books, but sadly they did not have any Ted Dekker books there. But I found something that caught my attention, and I bought it too! It is a stuffed animal wolf. For the longest time I have been searching for a stuffed animal wolf, but they would not have any. But at last, I found it, and it was reasonable so I bought it and named him "Zion"!! A new partner in ministry!! haha

土曜日、女性達はあきのサプライズ・ブライダル・シャワーを行ったので、男性(ルイス、ブライアン、ジョッシュ、と俺)は町ブラをしました。新宿に行ったのは良かったけど、雨でした。まぁ結果的にはあんまし、ルイスたちと遊びに行く機会がなかったので、今回彼らと遊びに行けただけで良かったです。(天気はひとまず置いといて)
自分達よりルイスのほうが新宿を良く知っていたので、いろいろと連れて行ってもらいました。昼は新宿にあるメキシカン料理店に行ってきました。美味しかったけど、値段的には高すぎ、お腹いっぱいにはならなかった。昼を済ませ、ルイスは自分達を本屋さんに連れて行ってくれました。その本屋には英語の本もあったけれど、自分が探していたテッド・デッカーの本は一つも置いていなくがっかりしました。でも、そこに自分の注目を引くものがあり、それを買いました。それは、狼のぬいぐるみです。長年狼のぬいぐるみを探していたけれど、全然見つからなくて、今回それをやっと見つけ、買いました。その狼を「ザイオン」と名付けました。ミニストリーの新しいパートナー!(笑)

Lewis

my lunch
昼ごはん

Josh

Bryan


Bryan and Lewis jamming at the college
カレッジでギターを弾いている、ブライアンとルイス

Zion!!!

1 comment:

Yuko said...

Zion - cho kawaii!