Friday, August 24, 2012

A day with Aaron B.


Aaron wanted to go to a rock climbing gym, and I had the opportunity yesterday to take him. We went there after lunch, and Andrew and Kayo gave us a ride to Makiminato, where the gym was located. However, before going there, I looked up online to see where it was, but when we got there, we got lost. We walked there for about thirty minutes, but finally was able to find our way to the gym. Aaron had a great time rock climbing, as you can tell from the pictures. Afterwards, we went out for dinner, it was a blessing being able to hang out with a cool cat like Aaron!

初めてアーロンと会った時、彼は「ロッククライミングに行きたい!」と俺に言いました。それで昨日彼を沖縄にあるロッククライミングジムに連れて行きました。昼食を済ませた後、アンドリューと香代が牧港まで送ってくれました。しかし、ついた途端、ジムが何処にあるか分からず、30分ほどさまよっていました。行く前にネットで調べたんですけれど、なんと実際はもっと置く側にあったということが判明しました。でも、それでも、アーロンはロッククライミングが出来、下の写真を見れば一目瞭然ですよね。その後、一緒に夕飯を食べました。こんなかっこいい奴と時間を過ごせられたことは祝福でした。


No comments: