Saturday, August 25, 2012

Beach day no swimming


Yesterday, me and Aaron biked to the beach. It was a beautiful day, as you can tell it by the picture, but when we got to the beach, they said that we could not go swimming because of the typhoon. It was a bummer, because I was looking forward to go swimming at the beach, and we biked all the way to Tropical beach from the church. But we ended up meeting up with Ryouhei and went to Round 1 and played some arcade games. For lunch we went to McDonald's, because Aaron had coupon which expired yesterday and he wanted to use it. And when we were ordering the food, Aaron never heard of McPork, and I told him that it was delicious and I bought it for Aaron so he can try it. But the funny thing is that he didn't hear me, so he thought that "McPork" was called "McPorky". Anyways...after lunch we biked all the way up hill back to the D-House and went back to the church for a movie night. We watched One Night with the King, a story of Ester. An Adventurous day, it was!!

昨日アーロンと一緒に自転車で海に行きました。しかし、海に着いたらなんと台風の影響で遊水禁止になっていました!( orz ) それでも良平と会えることが出来、一緒にラウンド1のゲーセンで時間をつぶしました。アーロンが昨日まで有効なクーポンを持っていたので、昼はマックに行きました。注文していたとき、アーロンはマックポークを知らなくて、自分は美味しいよと言い、彼に買ってあげました。しかし、聞き間違いで彼は「マックポーク」のことを「マックポーキー」と呼びました。帰りは自転車で上がり坂を上りながら帰り、教会に戻り映画を見ました。映画はエステルの話のOne Night with the King って言う映画を見ました。とても冒険的な一日でした。














No comments: