Wednesday, August 22, 2012

沖縄ただいま♪( ´▽`)

Yesterday night, I arrived at Naha airport, and Anna and Yuko picked me up. Right when they picked me up, we head to an English class, where Anna and Yuko is substituting for Joel. After a long day of travel and going to an English class, I was very tired. But I didn't eat dinner yet, so I was thinking of going to King Tacos for dinner with the guys. But when I came back, Tom was the only person there, and the rest of the guys weren't back. Or so I thought. Tom said that he would treat me dinner and we did end up going to King Tacos, but when we entered through that door, we find three handsome guys eating and fellowshipping. Who would have guessed. It was great seeing Aaron, Keagen, and Yoshua again. I also met up with Andrew and Kayo at McDonalds, where Andrew was studying. So big long day, but the real adventure starts from today!!

昨日の夜那覇空港に到着して、アンナとゆう子が迎えに来てくれました。迎えに来てすぐ英会話サークルに行きました。ジョールがいないため、アンナとゆう子が彼の代わりに行っていたので、迎えのついでにと言うことで一緒に行きました。でも、長い旅の後の英会話はやっぱり疲れますな~(笑)夕食もまだだったので、「帰ったら男性でキングタコスに行って夕飯食べよう!」と思い帰ったら、なんとトムしかいないじゃないですか!!でも、トムは夕食をおごってあげると言い、結局キングタコスに行きました!(やった~!)キングタコスの入り口を通ったら、なんとそこにはハンサムな三人がいるじゃないですか!!アーロン、キーガン、とヨシュアがいて、久しぶりにみんなと会えて嬉しかったです。それに加え、アンドリューがマックで勉強していたので、彼にも会いに行きました。そこでアンドリューと香代に会い、再開の日でしたね。なが~い一日でしたけれど、本当のアドベンチャーとはこれからなのです!











No comments: