Sunday, August 19, 2012

Youth Camp 2012




I had the privilege to go to the Youth camp that was hosted by CCWest Tokyo. We went there from Thursday and came back on Saturday afternoon. There was total of about twenty youth that came and attended it, and had a great time there. The theme of the cam was from Ephesians 5:16 "redeeming the time, for the days are evil." Yoshua, Pastor Santou's oldest son, planned the event and had a great time with everyone. Mariko and Megumi was in charge of the games, and had a fun time playing all of the games that they planned, they did a great job. I helped with the worship team by playing the bass. All of the worship that we did was in Japanese, and all of them, with the exception of one, it was my first time hearing it, and playing it. Pastor Rich, from CCFuchu, shared the message and Pastor Santou translated it. It was a huge blessing just to participate in this event, being with the Christians of my age! Thank you God for this opportunity to be able to have fellowship with the youths!

CC西東京がホストしたユースキャンプに参加しました。木曜日から土曜日の2泊3日のキャンプでした。このキャンプに参加した中高生と大学生は合計で大体20名ほどいました。とても、楽しい時間をもてました。キャンプのテーマ聖句はエペソ5:16からで「機会を十分に生かしなさい」でした。このキャンプのすばらしい計画を立ててくれたのは山東牧師の長男の芳也です。そして、まりこと愛はゲーム担当でよいゲームを用意してくれました。グッジョブ!俺は賛美チームの手伝いでベースを弾きました。賛美曲は全部、一つ除けば、初めて聞き、弾いた曲でした。メッセージはCC府中のリッチ牧師がシェアしてくれた、山東牧師が通訳してくれました。本当にこのキャンプに参加できたのは大きな祝福でした。近い年齢のクリスチャン達と交わり共に過ごせたときは一生忘れない思い出になります。神様に感謝!



























































No comments: