Wednesday, August 1, 2012

琉神マブヤーinよみうりランド!!


Saturday the 28th, I was blessed to go to Yomiuri Land, an amusement park, with Yuichi and Mari! It was my first time there, and I really had a great time. But why did I go there? To see Ryujin Mabuyer!! Ryujin Mabuyer is a Okinawa Superhero, who is like a Kamen Rider, but talk in Okinawan dialect. It was soooo funny, and I really enjoyed just watching it. Yuichi and Mari also said that it was funny, but I think they had more fun just being able to have fun at the amusement park, getting on rides and stuff. It was fun.

28日の土曜日、ゆういち君とまりちゃんと一緒によみうりランド、遊園地、に行きました。初めて行ったので、とても楽しい時間を過ごせました。でもなぜそこに行ったのか?それは琉神マブヤーを見に行ったのです!琉神マブヤーとはウチナーグチでしゃべる沖縄の仮面ライダーみたいなスーパーヒーローです。でーじおもしろかった!ただ見てるだけで一日が楽しめました。またゆういち君もまりちゃんもおもしろかったと言っていました。でもただ乗り物に乗れたことが彼らにとって一番楽しかったと思います(笑)。





No comments: