Sunday, December 4, 2011

ASIJ (American School In Japan) Bazaar




Saturday there was a Bazaar at ASIJ (American School In Japan). So me, Zach, Asher, Rich, Candice, the Hawaii youth team, and some moms and their kids went to it. There was so many people there, and the amazing thing is that it was a fundraising bazaar. At one of the bazaar? you can buy a medium size paper bag for 500yen and you can stuff as many books as you want. So me and Candice looked around for books for the school. But I could only find one book, and it was a so-so book haha. But at the bazaar, I mostly hanged with Kousei. It was just fun hanging with him and got to know him better. We even saw a dance club perform their dance moves, and there were not bad.

土曜日にはASIJ(アメリカン・スクール・イン・ジャパン)でバザールがありました。そこで俺とザック、アッシャー、リッチ、キャンディス、ハワイのユースチーム、とママ達と子供たちで見に行きました。いっぱいの人が来ていて、すごいこと募金の為のバザールだったこと!ある場所で袋500円で本つめ放題があったので、俺とキャンディスは学校用の本を探しました。でも、俺は本一冊しか探せなく、まぁまぁな本でもあった。でもバザールではほとんどこうせいと一緒にいました。一緒に過ごした時間は楽しくて、彼のことをもっと知りました。またダンスクラブのパフォーマンスも見ることができた、悪くはなかった(笑

No comments: