Friday, December 23, 2011

Hanging out with Tom Cotton




The Okinawa group came for the conference and afterwards they went to Touhouku. When they came back, the next day Tommy and Joel went back to Okinawa, but Tom went to Australia to spend his Christmas holiday there. His flight was not until later on, so me and Tom hanged around in Tokyo before his flight. First we went to Kichijyouji and bought lunch from McDonald's and went to the big park. We ate our lunch there and just had a great time talking and catching up on things. Afterwards we went to Ueno, and just walked around that area, including Ameyouko. Tom showed me around the places that he knew, and it was my first time since I came to Tokyo to actually go around places too. It was a blessed time just to be able to spend time with him.

コンファレンスの為に沖縄からのグループが来て、コンファレンスが終わった後、彼らは東北に行きました。東北から帰ってきた次の日にトムさんとジョールは沖縄に帰り、トム・コットンは冬休みにオーストラリアに帰りました。でも出発まで時間があったので一緒に東京で時間を過ごしました。最初に吉祥寺に行って、ランチを買い、近くの大きい公園で時間をつぶしました。公園で昼を食べながらゆんたくしました。その後、上野に行き、そこらへんを歩き回りました。アメ横にも行きました!トムは彼が知っている場所を案内してくれて、俺は東京来てから初めて東京のあちらこちら行けたので、楽しかったです。トムと交わりできて、でーじ祝福だった。

No comments: