Wednesday, December 28, 2011

Okinawa Day 6

To start off the day I did my laundry due to running out of clothes. But for lunch, me and Josh went to my old work place, Pizza Party, for pizza! It was great seeing my boss there still working. Nothing has changed there, and it kinda felt like it's home in a way. After lunch, we picked up Sam and Yoshua from the cafe, and we went to Jusco for just fellowship time. Josh bought a late Christmas present for the guys and the gals. He is such a nice guy haha. He really is a big blessing for me. It's not because he buys me stuff and waste money on me, but I guess you can put in to say that he is a considerate friend. Before I came back to Oki, my ipod broke. So as a Christmas present and a late birthday present, he got me an itouch! I don't have an iphone, but for me, it's the same thing haha

今日は洋服がなくなってきたから、コインランドリーで洗濯しに行きました。昼はジョッシュと一緒に自分の仕事場、ピザパーティー、でピザを食べに行きました。何も変わってなかったので、なんか帰ってきた~って言う気分でした。昼後、カフェでサムとヨシュアを向かえて、男性のみのJUSCO交わりをしました。ジョッシュはそこでみんなの遅いクリスマスプレゼントを買ってくれました。とても良い奴です(笑)。ジョッシュは俺にとってはとてもすばらしい祝福です。彼がいろんなもの買ったり、俺の為にお金を使うってわけではなく、いわゆる人思いな人です。沖縄に帰ってくる前に俺のipodが壊れてしまいました。そのためクリスマスプレゼントと遅い誕生日プレゼントとして、itouchをもらってしまいました!iphoneじゃないけど、俺にとっては同じです(笑)

No comments: