Saturday, December 24, 2011

Okinawa Day 2







Today in the morning I ate miso soup at the cafe and we gathered together for morning prayer. Afterwards I went back to my house to give presents and talk with my mom. Than I went back to Mihama and this time I hanged around with my "little brother", Aogu. He is not my real brother, but I treat him like he's my brother haha. I have known him for about four years now, and he is getting older. Time flies when you are away. We played some arcade games, and we even saw a live performance right outside of Outlet J. We mostly talked and caught up on some stuff. I hope to hang around with him more during my stay.

今日はカフェで味噌汁の朝食を食べ、みんなと祈りの時間を持ちました。その後、一旦家に帰り、お土産やプレゼントを渡しに行きました。午後はまた美浜に戻り、今日は俺の弟、仰、と遊びに行きました。仰は本当の弟ではないんですけど、弟みたいな存在です。もう大体彼を4年間知っています。アーケードゲームをし、アウトレットJの外でライブパフォーマンスも見ました。ゆんたくしながら楽しい時間を過ごしました。沖縄にいる間、彼ともっと遊べる時間が与えられますように。

No comments: