Monday, December 26, 2011

Okinawa Day 5

Today I had a late morning, but a relaxing one. Me, Josh, and Sam went to SanA for breakfast and came back to the Dhouse. Sam left to the cafe to talk to his family, and Josh went to eat lunch with his grandma. As for me, I had the opportunity to go and hang out with Timothy. Tim, Josh (Tim's brother), and Shota came and pick me up and we all went to Yamauchi park to play some B-ball. It was a great day to play at the park too. I was also blessed to see my old friends (Andre, Mashu, Shion, Jojo, and Nari). I haven't played B-ball for the longest time, so I got tired fast.
After we finished playing B-ball, Me, Tim, Josh, Shota, Nari, and Jojo went to Mihama Jusco to eat dinner. I had Okinawa Soba. I haven't had Okinawa Soba for the longest time also, and it was DELICIOUS!! Than we went to karaoke for two hours, and we sang our guts out haha. It was a blessed day just to be able to hang with old friends!

今日はゆっくりとした朝を過ごしました。俺とジョッシュとサムはサンエーで朝ごはんを買い、寮に戻ってきました。サムは家族と話したいからカフェに行き、ジョッシュはおばあちゃんと昼を食べに行きました。俺はティムと遊びに行くことができました。ティムとジョッシュ(ティムの弟)としょうたが向かいに来てくれて、山内公園でバスケをしました。そこで久しぶりに見る顔がいました。(アンちゃん、マーシュー、シオン、Jojo、なりみつ)久しぶりにバスケをやったのですぐに疲れてしまいました。
バスケの後はティムとジョッシュとしょうたとJojoとなりみつと一緒に美浜のJuscoに行って夕飯を食べました。そこで沖縄そばを食べました!沖縄そばも久しぶりに食べたから、でーじまーさんだった!その後二時間ぐらいカラオケに行き、歌いまくりました!(笑)久々に友達と会って、祝福な時を持てました。

No comments: