Sunday, December 11, 2011

Christmas Party

After the Conference, from 5pm~8pm, we had our WeGoEigoFuchu Christmas Party. It is similar to the Family Fun Night, where the kids came and play games for prizes. Not only that but the children had a gift exchange. Most of the games were hand-made (by me!), but God used it for the kids to have an enjoyable time at the party. Pastor Rich made some Shouyu-chicken for the people. Also me and Mariko were blessed to perform a puppet show to the kids, and the show was about Christmas. This day was very busy, but at the same time a huge blessing. I was blessed to be able to bless the kids with the games and the puppet show. Hope everyone had a great time! cause I know that I did!!

コンファレンス後、午後5時から8時、WeGoEigo府中でのクリスマスパーティーがありました!!ファミリーファンナイトと同じで、子供たちが来てゲームを遊んで景品とか勝ち取る時でした。でもそれだけではなく、ギフト交換もしました!!\(◎з*)/!ほぼのゲームは手作り(俺が作りましたorz)だけど神様はそれを通して子供たちが楽しい時間を過ごせるために用いてくれました。リッチ牧師はみんなのため醤油チキンを作ってくれました。また、俺とまりこは子供たちのためにパペットショーをしました。劇はクリスマスについてです。とても忙しい一日だったけど、同じくとても祝福な一日でした。俺は子供たちにゲームやパペットショーを祝福できたことが祝福でした。皆さんよい時間を過ごせましたか?俺はでーじ楽しめましたよ!

No comments: