Monday, December 26, 2011

Okinawa Day 4

Merry Christmas!!
It is the celebration of our dear Savior's birth. And the amazing thing is that this year it is on a Sunday!! Also it was my first Sunday morning service since I came back from Tokyo. And to start ff good, I was asked to play bass for worship! I haven't played bass in a long time so afterwards I got a blister on my finger haha.
For lunch all of us went to Ootoya for some Japanese dish. It was delicious and all! Than me and Josh went inside Best Denki and played some game, and later on headed to Round 1. We did not do spocha, but instead we played some arcade games.
This Christmas was different for me. I relearned about God's love towards me through a difficult situation. This Christmas, my heart was very heavy, but at the same time God lifted it up for His glory, Praise the Lord!

well I hope that everyone had a very merry Christmas! Amen for Jesus' birth!

皆さん、メリクリ!
クリスマスは私たちの救い主の誕生を祝う日です!で、今年のクリスマスのすばらしいことは、なんと、日曜日に重なったことです!沖縄に戻ってきて、久々に宜野湾の礼拝に参加しました。それに足すと、賛美でベースを弾いてくれないかと聞かれ、賛美を手伝うことができました!でも久々にベースを弾いたから、指にまめができちゃった(笑)
その日の昼はみんなで大戸家で和風食を食べました。昼後、俺とジョッシュ二人でバークレー店のベスト電器に行き、そこのアーケードゲームをしにいき、その後ラウンド1に行きました。スポチャはしなかったけど。
今年のクリスマスはとても違ったクリスマスになりました。今年は神の愛をつらい時の中で改めて知ることになりました。心はとても重くなったけど、神はその心を持ち上げ彼の栄光にへと変えてくれました。主に感謝です。

皆さんはよいクリスマスを過ごせましたか?イエスの誕生にアーメン!

No comments: