Friday, December 23, 2011

Edo museum and Karaoke






Before Asher left to Hawaii, we all went to Edo museum. At the museum, there was a lot of things concerning the Edo period. Also there was a volunteer who showed us around the museum, and she spoke English so I think Zach and Asher learned a lot from her. It would be a great spot to take the coming CCBC students too. Afterwards we went to Karaoke!! It's been a long time since I been to karaoke, so I was all excited! While singing BEGIN, I was saying to myself, "Almost Okinawa!" lol

アッシャーがハワイに帰る前に、みんなで江戸美術館に行きました。江戸美術館では江戸時代のころのものがたくさんありました。 ボランティアで美術館を案内してくれる人がいたので案内してもらいました。案内してくれた人は英語も話せて、ザックとかアッシャーはいろいろと勉強になったと思います。CCBCの生徒たちを連れてくるひとつのスポットにもなったかな(笑)。そして夜にみんなでカラオケにいきました!久しぶりに行ったからでーじ興奮したさ~!!BEGINとか歌いながら、もうすぐ沖縄、とか考えていた自分がいましたm(_ _)m


No comments: