Sunday, December 4, 2011

Classical Concert


Today me, Zach, Mariko, Aki, Tsubasa, and Asher went to a classical concert at Fuchu Mori Art Theater. Mariko's friend was in the band, and Mariko asked us if we would like to come and to cheer her friend, and we had nothing else that was going on, so we went. It was an amazing band, and I really enjoyed it. But we missed the first performance, which was Pink Panther, and I was sad about it....but anyways, good job to the band!!

今日俺とザック、まりこ、あき、つばささん、アッシャーで府中の森芸術劇場でクラシックコンサートを見に行きました。まりこの友達がバンドに入っていて、まりこが一緒に応援しに行かないと聞いて、ほかに何もなかったのでみんなで行きました。とてもすばらしい演奏で、エンジョイしました。でも最初の演奏、ピンクパンサーを聞き逃したことにがっかりした…でもブラスバンドの皆さんおつかれまさです!


No comments: