Friday, December 23, 2011

Back in Oki!!

(Crane game prize! UFOキャッチャーで取ったやつ)

So yesterday I made it safely back to Okinawa. It was a crazy experience coming back here. First of all I experienced getting pushed in the train, and it was a squeezing experience!! I felt so bad for the others, because I had my suitcase with me and the people just came pushing themselves in, so I think, including myself, other people's feet got squished by my suitcase. And once I arrived at the airport, I did some Christmas/souvenir shopping too. But there was nothing much at Narita airport, so I couldn't do much shopping there. The flight to Okinawa was LONG....it was blah haha. And to added to my "blah", my Ipod broke two days ago, so I was literally just sleeping most of the time on the plane.

Once I arrived to Okinawa, Josh picked me up from the airport. It was a bad traffic, so we couldn't get on time for dinner at the cafe, so we stopped by at Gyukichi on the pipeline. Afterwards we went to Mihama and I did some Christmas shoppings there (sorry it's not from Tokyo). And we also went to Dragon Palace and got on the 4D ride. It was awesome cause we were the only one there! Than we played some games, and headed to Sega and played some crane games. I was suprised with Josh's skill at the crane game, and at the same time I was like "rich boy"...haha
Well the journey just began, I wonder what other things God has in store for me in the coming days!!!


昨日沖縄に無事到着しました。でも沖縄に着くまではとてもクレイジーな経験をしました。始めに電車の中で押されまくられ、ぎゅうぎゅう詰めになってしまいました。ほかの人に迷惑かけてしまったな、って思いながら押されていました。なぜなら、スーツケースを運んでいて、押された途端たぶん俺のスーツケースで脚を踏まれた人がいたと思うからです。んで、空港についてクリスマス(お土産)ショッピング!でも成田ではあんましいいものが売っていなかった~orz で、同時に二日前にipodが壊れたから、飛行機の中ではただ眠っていたという悲しい出来事があり、でーじ長かった、沖縄につくまで、ありえんし~!!

で、沖縄に到着!ジョッシュが迎えに来てくれて、夕飯はカフェで食べるつもりが渋滞…お腹が空いていたのでパイプラインの牛吉に行きました。その後美浜に行き、クリスマスショッピングを続けました。(東京からのではなくてすみません)その後、ドラパレで4Dライドに乗りました。なんと!貸しきり状態!!アーケードゲームをした後、セガに行きUFOキャッチャーをしました。ジョッシュのスキルにチョーびっくり!でも同時に「リッチャーやっさー」と思っていました(笑)
でも旅はこれから!神様がほかに何を計画しているかでーじ楽しみやっさ~!

No comments: